mitt första inlägg på sparrebloggen :P

Hejsan!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag kan väll börja med:
jag triva välldigt bra här på sparre, jag tycker att alla är riktigt snälla :) och det är en skön skolmiljö.
Idag så fick jag Jonathan att jula utan för skolan det var bland det roligaste jag har sett här i skolan, sen jag började här :). Han var ganska duktig ( hade benen ihop dragna som innan en kanin ska hoppa), men det var roligt att se att han vågade :)

På lunchen idag så var jag och August hemma hos min lilla hund, Tova. Vi hade hämtat mat på wong house och satt i min säng och åt medans vi tittade på disney chanel :) det var ett ganska konstigt program men det var kul endå :P  
                                                                                                                                   


       
                                                                                                                                     /Fredrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0