God jul och gott nytt år

hej, (limp) och rothen här, vi chillar i skolan och fölrsöker få saker och ting gjort. Vår sten hårda lärare joanna ska sätt sina läskiga slutbetyg idag, jag tror alla får IG.....nej jag skoja joanna är grym ;)

vi som var hemma är fortfarande ledsna över att vi missa resan till kambodja men man försöker inte tänka på det för snart är det jul och nytt år och då är alla jätte glada =)=)=) fast det är ju inte direkt kul med all snö eftersom man kan halka och bryta benen och då kan man ju tyvär inte gå till skolan....synd ;) nej men skolan är kul, det är trevligt och mycket bra sammanhållning mellan både elever och lärare.

Jag tycker det är kul att alla har börjat känna varandra bättre efter kambodja, för mig var det inget problem för jag kännde de flesta bra innan för jag är ju trots allt ganska framåt och pratar ganska mycket och har lätt för att skaffa nya polare;)

aja det var allt från mig...galna tider//Jonte......(och linus)

PS. ha en riktigt bra jul och ett trevligt ny års firande


Kommentarer
Postat av: nathalieh

godmorgon.

snygg blogg. planer för dagen? :)

2009-12-23 @ 11:52:20
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Jonte

Hej jag heter jonte o jag sär skriver inte alls!!!

2010-01-12 @ 12:41:02
Postat av: findel

Fin blogg!

Allt bra?

2010-01-16 @ 22:59:05
URL: http://findel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0